- Jak się przygotować na nowy rok szkolny?
- Motywowanie uczniów
- Świąteczna motywacja
- Motywowanie uczniów do aktywności
- Planer nauczyciela na rok szkolny 2019/2020
- Internetowy generator map myśli
- Audacity w pracy polonisty - "obcinanie" podkładów
- Audacity w pracy polonisty - sklejanie kilku fragmentów
- Audacity w pracy polonisty - zmiana tonacji
- Audacity w pracy polonisty - efekty: wzmacnianie, zgłaśnianie, ściszanie
- Uczniowie z dostosowaniami - za karę?
- Gry na Learning Apps jako forma pracy na zajęciach wyrównawczych
- Jak pracuję z kartami SmartSnotes
- Dlaczego nie zadaję zadań domowych?
- Dlaczego nie wstawiam jedynek?
- Wykorzystanie "doodle" na języku polskim
- Dlaczego warto prowadzić blog?
- Jak przygotować teatr cieni?
- Czym zastąpić ocenę? Pieczątką!
- Lapbook jako forma pracy z lekturą
- Test na style uczenia się
- Interaktywna mapa myśli dotycząca sposobów notowania
- Takie tam rozważania na temat innowacji
- Jak rozwijać wyobraźnię uczniów i zachęcić do tworzenia własnych tekstów
- Moja walka z zadaniami domowymi
- Sposób na opis przeżyć
- Drzewko decyzyjne w formie interaktywnej
- Jak wytłumaczyć uczniom, czym jest rytm w tekście?
- Karty metafor/emocji
- Jak uporządkować swoje materiały?
- Szkolenie dotyczące możliwości PowerPointa
Warsztat
Subskrybuj:
Posty (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz