niedziela, 10 listopada 2019

Dlaczego warto prowadzić blog?

To pytanie jeszcze jakiś czas temu zaliczyłabym do bardzo trudnych. Sama nie wiedziałam, czy warto.
Jednak dzisiaj już jestem w 100 procentach przekonana, że to ma sens. Dlaczego?
Przede wszystkim mam ogromną satysfakcję z tego, że moimi doświadczeniami mogę dzielić się z innymi nauczycielami.
Drugi powód jest już bardziej przyziemny - zawsze mam dostęp do potrzebnych mi materiałów (o ile w sali jest Internet), co przy moim wrodzonym zapominalstwie jest bardzo przydatne:)
Jednak teraz najważniejszy dla mnie powód - dzięki mojemu blogowi poznałam wielu wspaniałych ludzi, którzy nie tylko stali się dla mnie inspiracją, ale także siłą napędową do dalszego działania. To ich wsparcie i dobre słowa sprawiły, że o swoich doświadczeniach postanowiłam się podzielić nie tylko tutaj, ale także na Facebook'u i to na żywo:)
To nagranie dla mnie na zawsze będzie wspaniałą pamiątką, a mam nadzieję, że dla osób, które tu zajrzą - inspiracją do podjęcia własnych działań.
Blogosfera przy kawie w grupie Digitalni i kreatywni nauczyciele

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz