sobota, 5 stycznia 2019

Świąteczna motywacja

Święta Bożego Narodzenia są w szkole zazwyczaj poprzedzone wigilijkami klasowymi. Stwierdziłam, że to dobra okazja, aby zmotywować moich uczniów,  bo w kwietniu  czeka ich egzamin. Zakupiłam drewniane aniołki na patyczkach, wyszukałam ciekawe i zrozumiałe dla uczniów cytaty motywujące i wydrukowałam je. Potem na każdym aniołku nakleiłam jeden z cytatów. Uczniowie losowo wybierali swój "upominek", ale wcześniej poprosiłam ich, aby nie wyrzucali aniołka, nawet  jeśli cytat im się nie spodoba.  Zaproponowałam, żeby w takiej sytuacji wymienili się lub ofiarowali swojego aniołka komuś, kto ich zdaniem potrzebuje takich słów,  jak te na odwrocie.
Już w czasie wigilijki usłyszałam, że komuś ten cytat bardzo odpowiada, ale myślę, że o efekcie tego eksperymentu przekonam się o wiele później😀


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz