piątek, 2 sierpnia 2019

Rozpoczęcie roku szkolnego - wierszyki

Kolejne wierszyki mojego autorstwa przeznaczone na akademię rozpoczynającą rok szkolny z założenia przeznaczone do recytacji przez nauczycieli:)


Już wakacje się skończyły
I znów nadszedł szkoły czas
Więc uczniowie nasi mili
Pięknie dziś witamy was.

Bez was puste są te mury
Szaro, buro, cicho tak
I choć czasem narzekamy
To w wakacje was nam brak.

Choć potrzebny odpoczynek
To wakacje dłużą się
Stąd na widok waszych minek
Każdy z nas tak cieszy się.

 * * *


Dlaczego, kiedy wchodzę,
Zapada cisza?
Dlaczego, kiedy mówię,
Ta cisza nadal trwa.
 Dlaczego, kiedy pytam,
Nigdy nie usłyszę
Co dany zapytany do powiedzenia ma?
Czy jestem taki groźny?
Czy nie lubicie mnie?
A może się boicie,
Że was nauczyć chcę?
Nie boczcie się tak na mnie!
Ja przecież lubię was.
No a że pytam nieustannie?
Ot, lubię was słuchać i …zabijam czas.
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz