niedziela, 1 marca 2020

Turlany opis krajobrazu


"Turlanie" zastosowałam po raz pierwszy, wprowadzając opis postaci. Pomysł sprawdził się doskonale, a poza tym uczniowie bardzo się zaangażowali.
Postanowiłam więc w ten sam sposób wprowadzić opis krajobrazu. Ponieważ na kartach, które znalazłam w internecie, nie wszystkie elementy mi odpowiadały (można było np. wyturlać statek, który miałby pływać w górach wysokich:), przygotowałam własną kartę. Poza elementami obowiązkowymi wprowadziłam 5 dodatkowych ikonek, które uczniowie będą mogli wykorzystać, jeśli zechcą uatrakcyjnić swój krajobraz, a co za tym idzie - opis. 


3 komentarze:

  1. ooo bardzo fajne, a czy da się też wturlać opowiadanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Da się... Proszę zajrzeć tutaj: https://issuu.com/zakreconybelfer/docs/turlane_lekcje_ce64a579a56d47

      Usuń