niedziela, 23 lutego 2020

Filmik z SuperAnimo jako wprowadzenie w temat lekcji

W wolnym czasie, którego, niestety, nie mam zbyt wiele:), testuję różne aplikacje. Od dawna chciałam sprawdzić możliwości SuperAnimo.
Jest to aplikacja pozwalająca na tworzenie filmików i gifów.  Poznałam ją dzięki nieocenionemu Bartkowi Chysiowi Na pewno przy pierwszym podejściu nie wyjdzie nam idealnie, ale ćwiczenie czyni mistrza.
Mój pierwszy filmik w tej aplikacji - okazało się, że nie przyjął polskich znaków, ale sprawdzę to, bo może inna czcionka dałaby radę:) - ma być nietypową formą wprowadzenia w opis obrazu. Choć przyznaję, że zależało mi tym razem bardziej na przetestowaniu możliwości aplikacji, niż na opracowaniu doskonałego materiału. A z pewnością doskonałości tu brakuje:) Pierwsze koty za płoty!
Jednego jestem pewna - SuperAnimo stanowi kolejną alternatywę, jeżeli chcemy uatrakcyjnić lekcję i zaskoczyć naszych uczniów.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz