środa, 14 sierpnia 2019

Planer nauczyciela na rok szkolny 2019/2020


Ponieważ gotowe kalendarze są dla mnie z reguły zbyt obszerne, przygotowałam sobie na ten rok własny planer. Może ktoś skorzysta:)
Mój planer zawiera minimum potrzebnych mi informacji. W kupionych kalendarzach z reguły większość  stron pozostawała niezapisana. Ale za to na końcu dołożyłam sobie kilka pustych stron na "bazgrołki", które często wykonuję, siedząc na konferencji;)
Zawsze można coś w tym "gotowcu" zmienić lub dostosować do własnych potrzeb. I wydrukować. Jeżeli jednak ktoś będzie chciał tak jak ja zrobić wydruk dwustronny i taki, żeby uzyskać format A5, musi pamiętać, że może zwiększyć lub zmniejszyć ilość stron o wielokrotność 4.
A to przykładowe strony. Cień wynika z faktu, że skanowałam już po złożeniu kartek.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz